Jag orkar inte mera. Just nu så känner...

Jag orkar inte mera. Just nu så känner jag att allt är kaos hos mig. Känner för att gråta men vill inte, ingen förstår precis hur jag känner. Jag kan berätta för folk men det blir bara fel. Frammstår som en tönt och en idiot. Vissa tycker att jag är en idiot för jag snackar skit, jag förstör och allt blir bara kaos. Jag orkar inte detta mer. Visst folk kan få tycka precis vad dem vill om mig. Men dem behöver inte ljuga och få mig att Frammstå som en ren idiot. Ja ja livet kan väll inte vara perfekt skulle jag gissa. Jag borde sluta klaga om mig själv, men ja det får mig att må lite bättre. När jag skriver ner allt jag känner så får jag det ur mig mycket bättre Än när pratar om det. Så mina känslor är hur jag känner kan inte stoppa dem. Jag är som jag är antingen älskar ni mig här och nu, eller så släpper ni mig och lämnar mig ifred. Puss puss :(


Kommentarer
Postat av: jennpenn

skit i idioterna! du är värd mycke mer än så :)



och tack så jäkligt mycket hurru! vart faktist rätt nöjd (: <3

2010-05-03 @ 22:00:13
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0