massa plugg

hääj OMG jag har gjort typ 5 instuderingsfrågor och det var sjukt mycket frågor.
Känner för att typ  spela spel eller något nu, men jag måste skriva klart min engelska och svenska.
Sen typ plugga matte om jag orkar :D haha :p juste måste plugga massa spanska också.
Fan min tid räcker inte till :s

Man får väll lov att lösa det här på något sett, vill man ha bra betyg så vill man. jag och pappa satt just och
diskuterade gymnasium och jag insåg just att man har noll koll på det. Så jag måste nog börja fundera.
Juste ska göra om min header också om man orkar jag vill ha en sommrig och snygg på samma gång.
Det går nog att fixa för man är grym, eller inte men men.

Vi får se hur länge jag kommer att bli fast här, inet föralltid får man hoppas.
kommer att ha fyrkantiga ögon när jag är färdig :D haha xD
Vi synes

pussar / Mickis <33


skolavslutning förra året :)


usch ja jag bjuda på sig själv.

Kommentarer
Postat av: jennpenn

nej gud nej! de är jätte kul att du läser min blogg och kommenterar! :)



haha jo bad är tråkigt när man gör de med klassen ;D

2010-05-26 @ 17:02:52
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: jennpenn

ajdå de låter ju inge bra alls! :O

glöm inte att var stark, visa inte att du är ledsen och så. de gör dom ännu dummare!



haha, de är lugnt :) <3

2010-05-26 @ 17:05:04
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0