min data har virus

hellue   sitter vid pappas laptop. Det är inte vanligt att man får låna den för man har ju en egen. Men ifall man sätter på min data så är den på i max fem minuter sen startar den om sig igen. Så har nog troligen fått virus, vilket int är ovanligt när det gäller mig :D

Idag är det morsdag glömm inte att gratta alla mammor och din egen.
Jag har varit hos mormor och morfar och fikat och nu sitter jag här i det mysiga regniga vädret. not :/
Hoppas att det blir toppen väder nu  enda tills sommarlovet och under sommarlovet.
Jag kommer nog inte troligen inte blogga så mycket. EFtersom min data ahr fått virus igen :S
haha duktiga jag :D

Allting löser sig med tiden :D

puss och kram <33


Kommentarer
Postat av: jennpenn

haha de är inge bra hurru!

tur att du har en reservdata (;

2010-05-30 @ 20:36:53
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0