natti :)

ja nu blir det sova för mig.
Är så stolt över mig idag.
ha rpluggat kurs svenska och engelska så nu har man bara matte  och spanska att konsentrera sig på vilket behövs :D Bhöver lära mig att snacka i då tid i spanska på typm 3 dar eller något. = kommer inte att gå men får göra mitt bästa. ahr skrivit typ 5 inlägg på bloggen, stolt. haha så grymm man kan vara.

Nu blir det oc och sen slagg.
så puss på er så höres vi imorgon kväll.
Ska åka direkt till träningen  så blir inte något bloggande förns på kvällen
om man inte somnar. haha :p

har ni sett min fina nya header :p haha visst är man duktig.


saknar faktisk julen.


Liksom kolla detta snö och bara mys. Fast det var så sjukt kallt så man dog.

Fast nu är det sommar och det jublar vi till :p





<33
så lång tid till skolavslutningen :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV; Det blir inte den . den fanns inte på svenska.

:( Så kanske blir en vanlig iphone istället. beror på hur mycket mamma och pappa är villiga till att hjälpa mig med. <3

2010-05-27 @ 11:50:05
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej igen :D

Jo Michaela är Emelies syrra. Jag vet inte exakt vad hon har för sjukdom :( Det började med lunginflamation och sen fick hon nåt annat som hon tydligen hade haft ett tag :S Tycker fett synd om henne men nu är hon ju i alla fall hemma från sjukhuset :)

2010-05-27 @ 23:18:42
URL: http://www.doubblej.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0