tävlingar today

hääj

idag så ahr man avrit på massa massa tävlingar :D haha nej bara två men har varit i hallen från 8.00-17.20 typ. Det är tio timmar typ :) haha lyckad dag, plus att det var avrmt och fint ute, då kunde man ha avrit ute i stället. Men jag som är en träningsgalen person tillbringar den inne i en gympa hall med gymnaster :p
DEt gick toppen för killarna och jag tror att jag har kommit mycket närmare dem nu. Idag lyssande dem på mig, skojade och pratade med mig. innan typ ingenting, så det känns bra.
Dem tog guld i matta och hopp, fyra i fristående. JAg är så stolt :D. haha tummen upp för det.
Ni kommer få se en liten video sen med friståendet på. och när minisarna dem minsta dansar så söta :D.

Ska lägga in alla bilder från helgen på datan och så vidare så det komemr senare.

puss och kram <33


Killarna på TTC (inte idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0