Typ sjuk

heej

Vet ni att jag är typ sjuk :(. Eller asså igår så avr jag sjukt, gick till skolan man ahde feber och mådde skit. Klarade mig igenom skolan och provet. Ska bara lägga in att provet gick sådär man lär få G men hellre G än Ig :D Sen så åkte man på träning och säjer bara att feber och träning = en dålig träning och man mår bara blää. Gör inte så plus att det är riktigt farligt  för hela kropen. Men jag ville inte skippa träningen. emn när jag komm dit och fick reda på att vi skulel dansa i två timmar så kände jag att jag ville hem.

Men nu idag så är man typ förtfarannde sjuk, inge feber bara ont i halsen och lite sådant. idag blir det träning redskap denna gång. Vi ska träna inför våran uppvisning som är den 22 maj. Våran grupp kommer vara eld och vi ska typ köra massa coola volter :D haha vi ska oliak färgade linnen och trikåer håret åt alla håll med färg i och sen så ska vi dansa lite också.

Nu blir det data wen stund kanske drar till centrum senare byee <33



Kommentarer
Postat av: Runa

Sv: Japp =)<33

2010-05-13 @ 15:52:15
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: jennpenn

sv: okay (: jodå de är bra, fullt upp haha :)

2010-05-14 @ 09:24:20
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0