yeey

yees kan ni fatta hur grymm jag är ?
haha xD
Jag gjorde precis klar min header och den blev skit snygg :D haha blev faktiskt väldigt nöjd med den.
Den blev rosa med lite bilder på och en liten vit text på. Sen så är jag också grymm för har gjort klart alla våra instuderingsfrågor, plus att jag ahr skrivit klart min engelska och ska snart skriva klart min svenska. Då har jag bara bajs matte och spanska kvar. Måste plugga massa spanska men det är så tråkigt så man dör!!

usch fy fan för spanska. Ja men man får väll lov att sätta upp  headern och sedan så får man göra klart svenskan.
Ja det här blir nog toppen till slut,säjer vi :D. Jag som skulle kolla på oc hela kvällen inte plugga. Men måste man så måste man.
Jsute mina läsare ahr stigit idag :D yeey happy fejs fortsätt såhär.  det gilalr jag blir så glad :D <33

hörs senare och nästa gång ni tittar in så ahr jag nog en ny header :D

puss

Kommentarer
Postat av: jennpenn

tro mig jag vet hur de är.. :/

men de är inga vänner om de håller på sådär, hitta nån annan och vara med som gör dig glad!

de gjorde jag :) <3

2010-05-26 @ 21:54:07
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SV; Haha, jag vet men jag tycker inte om att äta precis när jag har vaknat det är det. För då mår jag bara illa..



Jo tack allt är bara bra med mig faktiskt. :)

Glad att förkylningen har släppt, bara lite hosta kvar.

Allt bra med dig då? :)



<3

2010-05-26 @ 22:20:52
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Mikaela

BTW, står det att den är från mattias så är det för att hans namn står där ibland. xD

Den är iaf från mig. / mikaela. (kontrolleradpanik.blogg.se)

2010-05-26 @ 22:23:02
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0