Är inte nöjd

Vill kunna gå på stan rak i ryggen och se stolt ut!
Men tyvärr så kan jag inte det, för jag är inte nöjd med det jag ser.
Jag är inte e´n sådan tjej som skulle göra allt för att få uppmärksamhet.
Utan tvärrtom, jag ahtar uppmärksamhet! Gråter jag så vill jag inte att tio ska fråga varför. Alla ska inte trösta mig, för det är appsolut inte synd om mig!  Det finns så många andra som  det är 4 gånger mera synd om!
Jag försöker hålla allt inne, men det syns tyvärr på mig direkt. Jag blir arg  och det syns i ansiktet, jag blåser upp min bubbla.

Jag har en bubbla som gör att jag lever i min egen värld. Jag Stänger ute alla andra och lever för mig själv. Jag tar hand om bara mig. I den bubblan så är det jag som gäller. DEt är sjukt skönt att bara vara själv. Liksom bara jag som gäller!! Speciellt efter denna vecka så känner jag att jag vill försvinna och komma tillbaka en vecka senare.

Denna vecka ska jag prata med folk som får mig att må bra, så kommer jag att bli den glada underbara Mickis som alla känner. För vill inte vara gråtfärdig dygnet runt!

Orkar inte det :)

Ska liva upp mig till nästa vecka, jag måste det. dEt är inget kul att läsa depp inlägg :)

haha :D

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0