baby what it is!

Sitter i sängen med datan frammför mig.
Hon är min lilla bebis när jag behöver koppla av :)
Hon kan få mig att koppla bort all bekymmer. Eller någotning :)

Om en vecka så fyller jag år!! Då jävlar så ska jag inte vara depp.
Just nu så vill jag spola tillbaka tiden typ 6,5 månader. då mådde jag toppen.
Åt bra träande bra och avr bara toppen inomnords. men just nu så känns allt bajs.
Vill inte känna såhär, vill här ifrån.
Vill må toppen!!!
Vill vara glad och underbar, men nu ahr jag ramlat ner i  den stora brunnen.
Kämapr för att komma upp!!
Ska bara få av mig lite grejer :D asså hur jag mår, måste prata av mig.
Det gjorde jag i torsdags men det finns så mycket mera :)

Puss




Kommentarer
Postat av: Annalee

Vet du hur gryymt kul du är eller? Jag älskar ditt skratt, det smittar av sig lilla mickis :D Dra upp dig ur brunnen nu för faan, du hör hemma här uppe ;D <3

2010-11-22 @ 17:49:01
URL: http://annanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0