'Cyber

Nu ska jag sätta mig och plugga lite,skriva idrottsuppgiften. Sedan så ska jag på öppethus i Cyber!
igår så var mamma och jag på öppet hus i john bauer :)
Det var en riktigt najsig skola  ;) Det fanns barn och fritid ledarskap och idrott. Allt detta är en enda linje :)
Man tränar 1,5 timmar per dag plus vanlig idrott. Men sedan även vanlig skoldag. Tre blovk per dag.
Ja det verkade som precis mitt drömm gymnasium!!
Men vi får se vad jag börjar på. För idag så ska man på öppethus på cyber och kolla på samhälle beteendevetenskap.
Jag väljer mellan sam beteende, barn och fritid även barn och fritid och ledarskap ;)

Nu plugga idrott, sedan så får vi se vart jag kommer.

Puss <33

I always smiing :)


Kommentarer
Postat av: lisa :)

hihih tack mickis :)

2010-11-30 @ 18:43:09
URL: http://lisablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0