dra täcket !!

Nu är det dags för mig att dra täcket över huvudet och vänta på morgon dagen.
Jag är trött sur och sårad. Det är för mycket för lila mig.
Just nu så är jag en bomb osm exploderar när som helst. Är ledsen sur och alla är dumma och allt är blää!!
Nej jag känner att civilisationen behöver inte mig just nu. Tyvärr inte!
Jag är bara sur och ivägen,l inegnting osm man behöver se uopp till eller ta hand om.
Jag klara mig själv och har alltid gjort ¨det.
Ska ändra på min attityd och  beteende, men vafan det tar tid.
*Plus att jag måste hitta vissa grejer hos mig först.
Fan vad jag vill spola tillbaka tiden till typ vårterminen i åttan :)
Jag år rätt, tränade bra och mådde bäst.
Nu äter jag fel, tränare fel och mår bajs!!
Så ska fixa detta det handlar bara om tid och ork.
Just nu vill jag sjunka genom jorden och bara försvinna. Orkar inte mer!


Kommentarer
Postat av: bea

Finns ifall du behöver snacka! Du klarar det, tro mig :) <3

2010-11-05 @ 23:30:04
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0