´Fredagsmys!!

Klar med allt i skolan, känndes underbart att för 3 timmar sedan ah lämnat skolan med en stor lättnad.
Jag hann färdigt med allt, och det blev ett bra resultat. Eller hoppas det iallfall.
Dagen idag har varit lärorik, men stressig. Jag ahr stressat igenom allt möjligt, försökt göra så mycket jag kan på kort tid. Sedan har jag pratat med Robin om min skit matte!!
Asså fy fna snacka om att jag hatar matte. Jag göär så gott jag kanl, sedan så får vi se hur det går.

Men det är verkligen tid för mig att börja oroa mig för matte nationella proven redan nu. Det är därför som jag får EXTRA hjälp! Men det är väll lika bra.

JA idag så har jag avrit skit dåligt mot alla. Precis alla. För mycket snurr runt omkring mig!
Men ska försöka fixa det till nästa vecka. Att jag stänger det inne och tar hand om dem andra.
ja det ska jag göra!. Ja jag ska försöka.

Dagen tummen upp: Att jag har hunnit klart med kursen, blev någolunda nöjd.
Dagens tummen ner: Att jag har varit en skit dålig vänn idag.
Dagens outfitt: Jeans gina  svart linne bik bok. En munkis från Tyresö gymnastiken.
Dagens frilla: En bulle :)

Nu ska jag börja på min nya header :)

Puss <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0