gamlingar :)

Snart börjar pansionärsjävlar :)
Eller om en halvtimme, men men :D
Nu sitter jag coh kollar på csi. Ska samtidigt göra lite situps och styrka, precis vad min kropp behöver. :)
TRäningen idag gick helt okej. Vi lärde oss en cool del i friståendet. Det hära friståendet kommer bli så jävla epic.
Jag älskar utrycket, suck it up and move on!!
haha xD Den betyder och visar mycket från mig.
:)

Ska köra styrka och sedan ducha. Sen tv :D

Puss och godnatt :) <33



stor bildbrist.
Min kamera är helt cp! Måste få pengar så man kan köpa en ny till efter födelsedagen :)


Kommentarer
Postat av: Diana

SV: tack:( ska nog ta nytt hål på jullovet så snart har jag en ny:)

joo, det är ju så att dom snälla är ganska naiva och blir då uttnyttjade så himla lätt :(

2010-11-08 @ 23:32:33
URL: http://yanirahh.blogg.se/
Postat av: Linnéa Lindell - llstyle.blogg.se

sv; haha taaack! <3 ;)

2010-11-09 @ 15:40:47
URL: http://llstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0