Gårdagen

heej :)
Igår så var jag ju hemma hos ha nnah och sedan blev det träning.
Under träningens gång så insåg  vissa grejer.
För det första så kan jag inte hålla på som jag gör nu!
För fan äta och typ inte röra på sig. Men jag orkade samtidigt inte röra på mig, så vi får se vart det leder.

Idag så ska jag träffa Emelie!! Asså fy fan vad  kul det kommer bli, ha rinte träffat henne på typ, äää hundra år!!
haha omg har saknat henne så jävla mycket. Så det ska bli så grymmt kul.
Sedan efter det så blir det träning, hon borde nog kunna lätta upp mitt humör lite.
För just nu så är det så jävla lågt. Jag orkar ingenting och de tkänns som om jag ska brista ut i gråt.
Men det lättar nog upp sig under dagen.

Igår så läste jag en bok som heter du ÄGER!
Den är skriven av Mia törnqvist tror jag? Där så beskriver dem om självkänsla och självförtroende, och tydligen så ahr jag dålig självkänsla och förtroende. För självkänsla är vem du är. Och självförtroende är när du gör någonting.
Så jag är tydligen svag på båda sidorna. Men men det får man väll jobba med.

Nu klär jag på mig och sedan ska jag nog kolla lite facebook och sdåant.
Sedan så åker jag :)
Ska slänag in outfitt också.

Puss <33




Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell - llstyle.blogg.se

sV; taack så mycket :)

Har hosta, ont i halsen och hade ingen lust ;S :) <333

2010-11-04 @ 11:59:03
URL: http://llstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0