I need a shoulder.

Behöver någon att luta mig imot.
 Någon som jag vet alltid kan hålla humöret uppe och finnas för mig dygnrt runt.
Jag har trott mig kunna lita på personer, men vafan, nej vad tror jag.
Om jagsäjer du är så underbar bla bla bla. Du finns för mig jag finns för dig mm.
Asså då vill jag höra gulliga söta ord tillbaka, inte ingenting.
Plus vill kunna prata och berätta när jag ahr itd, inte när någon annan har.
Inte när just du känner för det.
Shoore jag är säkert en pain in the ass.
Men jag försöker hitta om jag kan lita på dig, och nu tror jag att jag vet svaret.
Du finns där när det passar, annars glider du ifrån och allt skiter sig.
När jag mår som sämst, så är du borta, när saker är löst. så finns du för andra.
Önskar ib´land att jag skulle kunna vara som andra.
Men tyvärr så funkar inte livet, acepptera dig själv för den du är.
Alla dem som inte aceppterar dig kan dra någonstans bort här ifrån.
För vet du inet vad snälla ord är, så ska du inte säja dem.!!

Jag är jag och du är du!
Så funkar världen!




Kommentarer
Postat av: jennpenn

jag vet sötnos, desamma <3

okay, :O ja, va länge sen vi pratade nu :) <3 <3

2010-11-02 @ 21:42:37
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: ellinor

du kan prata med mig :) <33

2010-11-03 @ 12:19:59
URL: http://elha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0