Lyssnar

Det ´finns många egenskaper som man kan ha. Bea och dåliga, hos mig är dem väldigt blandade, några få bra, men dem flesta är dåliga. Jag känner mig som en idiot osm better mig osm en idiot mot folk. Verkar tro att jag kan bli ompysslad och omhändertagen dygnet runt. Men jag är ingen annan, jag är bara ja. Ingen speciell person eller något sådant, jag är precis som vem som helst, så vill inet bli behandlad extra eller något.

 Jag ahr bara en enda egenskap hos mig, som jag alltid kommer att behålla. Jag är en jävel på att lyssna på andra.
Näår dem berättar hur dem  mår, och allt sådant. Jag bryr mig verkligen, lyssnar och tröstar.
Så tveka aldrig till att komma till mig och be mig lyssna. För du kan bara sitta och rabbla upp precis allting hos mig. Det skulle inte spela någon roll vad det en gäller. Vissa tvekar att komma till mig, men så fort jag ser någon av mina vänner, så blir jag glad och det finns bara glada saker till dem.
Så komm till mig jag lyssnar alltid!!

puss <3



bra låt!!

Kommentarer
Postat av: beah

SV: Haha, tack så mycket <3 ja, du vet vart jag finns! <3

2010-11-06 @ 00:09:15
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0