min dag!!

heej
Ën sjukt trött Mikaela sitter just nu i sängen och kämpar med att ögona ska vara öppna.
Ja denna dga ahr avrot fantstisk. Det känndes siom idga avr dte bara jag som gällde :)
En underbar känsla om man får fråga mig! För mig så avr det så sjukt speciellt att få all ära och allting.
Jag fick hålla på med, gympa, vilket är bland det bästa jag vet.
Sedan så fick jag massa kramar, och bara umgicks med folk som jag Älskar.
Det är så sjukt underbart att fylla ¨år! För det är bara jag!!
haah :)

Ja för killarna så gick det toppen på tävlingen.
Dem hoppade skit nsyggt, och körde en underbar matta :)
Ja inga misstag överhuvudtaget. haha så stolt att vara deras tränare.
Senare på mixen så gick de tockså bra.
Ja denna dag har känt så bra.
Alla glada och allt så underbart.
Men nu på kvällen så börjar tröttheten att skölja över mig.
Snart så ska man nog lägga sig och läsa lite i en bok som jag fick idag.

Egoboost, den s´kan nog hjälpa mig lite :)

Puss<33

Bilderna kommer senare.

<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0