Petter petter

Sitter och dunkar  Musik just :)
Har precis skrivit på musik uppgiften. Man ska väljha en musikstil, då valde jag rappen ;)
Ni som inte lyssnar på det missar sjukt bra musik. Men pop och rock och punk är också bra musik!
Jag är en all lyssnare vilket är ganska bra endå, så är inte så kräsen, men jag har vissa saker jag älskar att lyssna på.
Jag fick igång datan normalt igen, efter att jag hade rensat den plus letat efter virus, så vi får se, vad som händer med den :)
Fan asså jag måste ha en ny kamer!! Jag kan ju inte lägga i nya bilder eller någonting.
Då blir det ju tråkigt och bajsigt. men men, jag fyller år om 19 dagar!! Så man får hoppas man få en då :)
Detta blir sista inlägget för idag, ska gå och duscha mitt hår. det behövs, helt förstört av allt äckliga snö!!
haha :)

Sedan imorogn så är det träning direkt efter skolan!
Så vi hörs kanske på mobilbloggen :)
haha.

Godnatt.

Puss <33


sommarminnen :D

Kommentarer
Postat av: Diana

SV: hahah tack, det är alltid roligt att få sånna kommentarer :]

joo, det är bara något man måste lära sig här i livet :(

2010-11-09 @ 22:46:19
URL: http://yanirahh.blogg.se/
Postat av: Romina

har du gjort designen själv? :)

2010-11-10 @ 11:17:42
URL: http://ruminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0