samhälle/barn och fritid

nu står jag frammför ett stort val!
Eller igentligen inte :)
Jag måste välja mellan barn och fritid eller samhälle, beteende vetenskap.
Grejen med barn och fritid är att det verkar så grymmt kul, plus att jag älskar små barn :)
Men samtidigt om jag läser samhälle så får jag itllgång till gymnasiumet. Och så läser jag beteende vetenskap, psykologi och massa sådana roliga ämnen :D Då får jag bättre utbildning senare, men på gymansiumet så sk aman ju göra det man tycker är kul.
Ja jag vet verkligen inte :/ Så sjukt svårt, men vill samtidigt inte läsa så mycket so, ;) Ja vi får se vart det slutar.
hmm tänka tänka.

Ska kolla vidare :)


haha barn och fritid, dålig bild :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0