snöstorm!

Hellue
Jag ahr precis vaknat ;) Har sovit sen tre och tills nu :)
haha så man får se om man kan sova sen inatt, vilket man hoppas på :)
Skoldagen idag har varit så långtråkig och långsam!
Det började med lite bg, sedan utskällning av lärarna.
det var typ 40 pers som fick utskällning osv, bara för att lärarna är oroliga, för vårat matte betyg.
Shit det är jag också! Så ja jag kan inte göra mer än att jobba på.
Sedan jobba matte. Sen lkunch och sedan  så satt jag och ämmah och snackade!
Det var skönt att prata med någon som lyssnade.
Sen blev det teater i högdalen, den var inte precis perfekt. Sådär tyckte jag!

Snöstorm ute idag ju! Uscha buscha!

Nu ska jag plugga gärnet, jag ahr lite att göra.
Så vi hörs sen!

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0