trött som satan

Fatta att idga så har man varit i hallen i 11 timmar.  haha vad gör man inte för någonting man älskar!
Gymansik betyder så sjukt sjukt mycket för mig! Já och imorogn så ska man väll hålla på med det typ hela dagen :) Men är så trött just nu efter allt slit. Har skött musiken hela dagen idag :)
Dagen idag var slitsam och sådant, men men :)
Jag fick umgås med underbara personer iallfall :)

Dagens läxa idga är. Att behandla personer som du själv vill bli behandlad.
Jag tappade bort en skiva, idag. Eller rättaresagt någon tog fel siva från borde och det blev en enda röra.
En tjej blev fett lack på mig och beteede sig som värsta bitchen!
Asså skoja inte! Verklígen inet helt okej. Hon behandlade mig som skit, men jag var bara trevlig tillbaka.
Och tog kanske väldiitg illa upp.
Men min tränare och Sarah fick mig på bättre humör!!
Så ja jag är grymm!! Även den bästa gör fel!
Hon ahde inge rätt at betee sig så.
Så hon gjorde fel!
haah :D


Men imorgon så är de tmin dag hela dagen!!!
Jag fyller 15!!! haha :) Ja så jävla underbart!! Jag ska få tårta och presenter.
Sedan även vara med mina underbara vänner. Eller iallfall så gott som det går.
haha Ja jag älskar att den dagen är min dag! Ingen annans haha :D
Ja så egoistisk man kan vara :)
Men men ibland ås får man speciellt på sin födelsedag.

Nu så mycket bättre hörs.

Puss <3


Förra året på min födelsedag :)



Kommentarer
Postat av: jennpenn

haha absolut ;D

oj fyller du år imorgon? :D <3

2010-11-27 @ 21:22:22
URL: http://duharkommiitfel.blogg.se/
Postat av: jennpenn

jadu, dagen har inte varit speciell kul faktist <3

2010-11-27 @ 21:47:20
URL: http://duharkommiitfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0