you are sleeping in the sun with me!

Saknar sommaren som fan!!
Genom att kolla på alla sommar bilder så blir jag helt till mig. Detta sommarlov har gått som en raket, och nu så är det fan jul, sedan är allting typ slut :( Eller då börjar man om på januari, sedan kommer inget roligt innan ´sommaren kommer. Fan assså, det är fett synd att allting ska gå så jäkla snabbt. Nu har tiden runnit iväg, men jag hinner inte med den :(
Det är mycket som jag inte hinner med nu för tiden :( Allting snurrar och jag försöker få allting att gå runt.
Usch nej dettta kommer bli svårt.
Jag ska försöka reda ut allting i mitt huvud tills skolan börjar igen! Detta är precis vad jag behöver, ett super duper långt lov :p

Ja ska göra mig klar och snart åka till hannah :)
Sedan blir det träning.
Puss <33


saknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0