3

har suttit nu och gjort tre headers till lynne :D
Ja det är en tjej som jag hjälper, man får hoppas att någon av dem suger, annars så får jag göra nya :P
haha ;) Det är kul att testa sig framm, då får man framm nya idér och sådant.

Just nu är jag sjukt trött, så lite flummblognging ;)
ja felstavningar och allt möjligt, men det få man bjuda på. <3

just nu så är jag ganska trött. men endå lite nedstämd för att jag mår sådär över min kropp. men men jag ska fixa detta. Ska träna gärnet nu under lovet, styrka varnnan dag. Sedan äta rätt osv, det här klarar jag nog.
Jag ahr mål som jag ska nå, så det är bara att börjha kämpa. Asså fan jag vill se snygg ut, till jul min föderlsedag mm. Jag ska stå på balen nästa termin och tycka jag ser bra ut. :P

Nu jävlar kämpar vi mickis!!

nu kommer hennes headers som jag har gjort, eller förslag på dem men men :)

header 1

header 2.



header 3 :D


säj vad du tycker när du ser detta lynne :p

:) ;)

Ja man kan inte alltid vara glad och må toppen.
Just nu är det upp och ner, som en bergodalbana. Men det ordnar nog sig.
ja.

pöss <33






Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Hahaha jaa, precis ;) MONEYY! ♥



Nej, det är du verkligen inte!♥♥ Det är bra att du gråter ibland, så du får ut alla känslor och så. Du är iallafall skit fin!!



Jaaaa, men kan vi inte försöka ses på lovet??? :D

2010-10-30 @ 22:54:02
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: lynne

lynne likes den första :D



tack så mkt, alla var jätte fina (: <3

2010-10-30 @ 23:01:06
URL: http://lynnesund.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Det förstår jag! Men det är det du brinner för, att köra gymnastik! Det är ju jättekul :) ♥



Jaaa, vi smsar i veckan och försöker hitta någon dag som passar :D ♥♥



Pusss <33

2010-10-30 @ 23:10:20
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: mirre

hej har inget med inläggert ätt göra men undrar bars om du kan börja ha lite råd i din blogg? jag har typ blivit svikn av min bästis och jag måste se henne varje dag i skolan o d känns so om jag kommer dö. vad ska jaggöra?

2010-10-30 @ 23:22:31
Postat av: lynne

jaa, jag satt o tänkte jätte länge på vilken jag ville ha xD



thaha jag har faktiskt lärt mig hur man lägger in det xD



så.. ska jag ta bilden eller ska du skicka den på ngt sätt eller så ?<3



godnatt <3

2010-10-31 @ 00:16:03
URL: http://lynnesund.blogg.se/
Postat av: lynne

men det går inte i ta den :/ <3

2010-11-02 @ 22:02:01
URL: http://lynnesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0