allt sjönk

hellue
Hemma igen!!! :D Eller jag avr det igår, men man var så jävla trött efter en helt underbar vecka. Man har haft det helt underbart!!! Asså amn ahr kommit närmare alla 9orna och eftersom det var last year så hade man det 4 gånger underbarare än vad man brukar ha i falun!. Ja som jag ahr skrivit typ 50 tusen gånger så ahde vi det underbart och så kul. Uppe hela natten sista dagen. Man ahde dusch krig, det var springa runt och skrika. Uppror i huset. Ja allt möjligt har man gjort. Haha det som man gjort i falun stannar där :) ja men det var sjukt roligt. Ni kommer att få´bilder senare kanske, eller någon annan dag. Men det var så synd att jag missade träningarna här hemma. Men men. Man får lov att träna på måndag tisdag onsdag och tävling på torsdag :) haha xD mycket träning. Vilket som behövs efter allt godis man har ätit. Asså skoja inte :o man ahr ätit så mycket!!! Men det har det varit värt. Statistiken sjönk fett mycket när man var bort. Fett synd, men nu är jag tillbaka :P <33


Ja nu ska man kolla på tv med familjen och lägga in bilder på fejan. Så puss puss <33


underbart tjejer

Kommentarer
Postat av: jennpenn

tack så mycket :)

haha härligt, samma här ;D <3

2010-10-09 @ 20:38:35
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: emelieeeeeeee

ellehur ! jag vill kunna tävla. och som det är nu, så går det men det gör asont ! ja vet inte om ella ska det, tror inte innan tävling. men aja, ja får väl köra mitt bästa. och inte köra så mycket innan tävlingen. men då är ju chansen att ja inte kommer med på varv. och det är ju det jag vill, ja vill köra varven. så vet inte hur ja ska göra ! <3

2010-10-09 @ 20:56:19
URL: http://emeliehb.blogg.se/
Postat av: emelieeeeeeee

tack. men jag vill inte vila på torsdag. jag måste köra ! om ja vilar kommer det inte gå på torsdag. plus att tränarna säger att ja ska bara köra ett varv på varje grej, alltså sträckt, bord, och skruv. men aaaaaah blir galen. kommer inte gå bra ! buhu. varför just jag? "/ <3 men ja kan ju komma på alla träningar, och bara köra lite. men då kör jag gärnet ! det blir nog bra :D <3

2010-10-09 @ 21:34:04
URL: http://emeliehb.blogg.se/
Postat av: lynne

fin blogg, jag har tävling på min blogg!, du vinner en länk i min meny och länk i tre inlägg ! var gärna med och tävla ! http://lynnesund.blogg.se/2010/october/tavling.html

2010-10-09 @ 21:36:08
URL: http://lynnesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0