blah´blah blah

ja mycket skitsnack och lite verksta!
Jag skulle plugga skrev ganska mycket :) Men sen dampade min word och allt blev blah!
Jag var duktig och tränade på våran crossrider ;) haha xD
Den är fett najs men jag orkade bara sprinag i 10 minuter sen spökade min mage så då ville jag inte mera.
Ja vi får se hur allt blir  imorgon dagen :)

Idag ahr jag varit en glad Mikaela. När allt har lyft från mitt bröst så känns det bättre.
Men det är för att jag ahr tiagit ut allt över alla andra. Ja vi får se hur allt är.
DEt löser sig tillslut

Ibland så ler jag. ibland så gråter jag. ibland har jag en kall blick som man inte vill se.
Ibland så mår jag bra, ibland dåligt.
Det är oftast när mian tankar spökar i mitt huvud som jag mår dåligt.
Mina tankar flyger iväg och drar iväg med mig ovh bygger upp nya och konstiga grejer.
Jag känner för att gråta när inegnting är bra!¨
Men jag gråter på ett ställe, där jag känner tryghet och vet att jag är omtyck.
Det är på gympan, alla mina söta tjejer älskar mig för att jag är ja och ingen annan.
det är precis vad jag också gillar, att vara ja
När jag är mig själv så mår jag bra.  då kan jag vara osm jag vill utan att bli dömd. Det är jag
A happy girl <3
<33

Sista inlägget för idag. puss


En glad tjej med egen personblighet!


Kommentarer
Postat av: lynne

sv : förlåt för sent svar!

men gääärna :D



det finns bilder på min blogg du kan ta om ca fem min ;)



hänt idag ?<3

2010-10-27 @ 17:43:46
URL: http://lynnesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0