dunka dunka

komm precis hem :)  uscha buscha med höst väder. Det suger och är inte alls helt okej.
Det är blött och kallt ute. Men när man är inne under en varm filt så är det helt okej :D
Dagen idag har varit sådär, jag har jobbat mycket i skolan och det är tummen upp. Men sedan så har jag även pratat och kommit framm till vissa grejer, med mina vänner. Det är grejer som man helst vill aldrig ska ha hänt. Men hänt är hänt, så det är bara hoppas att vi kan lösa det.

Men annars har jag avrit glad och sprallig som alltid :) Men man ska tydligen få extra hjälp i matten vilket är sådär kanske inte jätte yeey, Men jag behöver det för att mitt slutbetyg ska bli toppen :)
Jag vill så gärna ha vg i matte så det är bara hoppas att man får det. jag ahr redan jobbat upp i no och svenska så nu jävlar ska matten upp också.

Jag sitter i min varma säng med radion på i högsta hugg. Ska snart gå ner dricka lite te och kanske äta något gott. Vi får se, vad det blir och hur allt slutar, :)

puss <33



Kommentarer
Postat av: jennpenn

hej gumman :)

hur är de med dig? <3

2010-10-19 @ 16:36:18
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Annalee

jag bloggade i flera år, fast det var för typ ett två år sen :) sen hade jag bara grymt tråkigt i lördags och bestämde mig för att göra det ... typ :D

2010-10-19 @ 20:00:27
URL: http://annanlee.blogg.se/
Postat av: lynne

om du går in på bilder i mina kategorier så finns det bilder längs ner du kan ta ! (: <3 , gjort idag då ? <3

2010-10-19 @ 22:20:44
URL: http://lynnesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0