fint!

Nu har man städat upp i sitt fina rum :) Så nu är väskan helt smöck full, haha och denna gång så åker ingen rullväska med.
Vi ahr ingen hel och sen så förstörs alltid dem, varjegång som jag tar med dem någonstans. Jag ska vara glad att jag får skjus imorgon iallfall, för jag skulle inte palla åka buss med den där väskan. Den väger säkert 500 ton :D
DEt kommer att bli så jävla najs. Snacka om att man längtar. kommer säkert inet kunna sov haha :D
Nej men det blir nog bra. juste jag måste skriva min startreflektion i slöjden ;) haha vi börjar tydligen med det imorgon efter luchen. Så lika bra att sätta igång :)

Höres. puss


just nu :D


haha för ett år sedan :)


saknar den frisyren lite :p Någon skillnad mellan bilderna? <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0