Glömm allting

Nu är det dags att glömma det gammla och börja om på nytt.
DEt är dags att dra täcket över huvudet och bara vänta på en ny dag.
Det som ahr hänt har hänt och  man kan inte ändra på det.
Det kommer nya bekymmer och grejer imorgon så avrför tänka på grejer som har hänt idag.
Det som kommer och händer är lätt förgånget, eller något sådant :)
Man brukar säja glöm alla bekymmer imorgon kommer nya!!
Och det stämmer så jävla bra, det är precis vad jag tänker göra.
Gå och lägga mig under mitt varma täcke, släcka lampan i tacket, ta framm en bok och bara mysa. ´
Ligga där i värmen och bara tänka, tänka på grejer som jag ska göra bra imorgon, tänka på grejer som jag måste fixa.  TÄnka på hur jag ska vara, men igentligen varför tänka på det?
Jag ska bara gå in och vara precis som jag vill, för att jag är jag! Ingen annan och jag funkar på ett sätt och andra på ett annat.
Så jag ska bette mig som underbara Mikaela och bara avra en underbar vänn till alla personer.
Precis som jag alltid är!

Nu ha rjag lyft mitt självförtroende en till bit med bara denna text.
Så det kommer bli en underbar natt.

Godnatt alla söta <3


Kommentarer
Postat av: Runa

Sv: Okej :) bra <3 Tack, du säger heller aldrig något dumt eller snackar skit. Jo ibland kanske jag säger något dumt utan att mena det. Men det händer ju de flesta :) Du var jätteduktig på bord och allt det andra. Det kommer gå jättebra <3

2010-10-12 @ 22:44:39
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0