hemstudiedag

Jag ahr hemstudiedag idag. och har jag gjort något?
Nej haha ingenting alls!! :D Men ska sätta igång nu eller senare tror jag.
Jag kommer inte träna idag för då blir det träning hela veckan för mig. Det pallar jag inte :)
Så träning tis ons  tävling toorsdag. Sen åker jag till visby med tjejerna på fredag och är där hel helgen. Så det blir mycket på en och samma gång :)
SÅ idag bestämmde jag mig för att inte träna så att jag orkar. men då kan jag plugga istället :)
Så istället för att bygga muskler idag, blir jag smartare :D
Lika bra att sätta igång,

Puss <33


bildbrist :)

Kommentarer
Postat av: emelie

okej bra där mickis ! ja ska nog träna .. men ta det lungt. inte göra saker som gör ont ! :)<3

2010-10-11 @ 15:37:04
URL: http://emeliehb.blogg.se/
Postat av: lynne

Tack så mkt. Är det bra eller dåligt ? xd <3

2010-10-11 @ 15:51:05
URL: http://lynnesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0