Huvudvärk

Ligger i soffan och kollar på lyxfällan :) Det är repris men så kul endå. Ett blåsbimbo som andvände sitt guldkort!! haha :p man kan inte köpa saker utan någon inkomst det fattar väll vem som helst. Hon köper grejer för pengar hon inte har.  Men jag kan endå inte sluta beundra hennes posetiva inställning itll livet, Hon är så glad och posetiv dygnet runt, precis som jag vill!. Jag ska börja vara det :) För fatta hur långt jag kommer komma då. Nästa vecka så är det en helt ny start på mitt liv. Med kost träning och beteende. För nu fan ska allting fixas.

Under denna vecka så har jag varit sur grinig och bara konstig. Den veckan var ínte alls bra. Jag mådde verkligen piss. Kände att jag bara vill gråta skrika. Allt var bara uschigt. Nu ska jag börja göra som jag gjorde förut, början på mitt gamla liv fast tillbaka till mitt liv nu! Jag kände att det var bara dåligt. Men jag måste verkligen ändra på mig.

Nu jävlar!!! ;D

Ska ta min huvdvärk till köket och hjälpa till med maten.

puss <33


vintras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0