I´m just a ordanery girl

jag är precis som alla andra.
Vissa tjejer har stora bröst andra har små. Vissa tjejer är smala andra är större och inte precis nöjda med det. hur stora bröst eller hur saml man är ska inte spela någon roll om man blir  aceppterad eller inte,  Men vi ha rinte valt att se ut på ett speciellt sätt. Alla är skapta på sitt eget sätt och man ska bli aceppterad för den man är. Jag ska inte behöva gå runt och inte bli aceppterad bara för att jag ser ut på ett speceillt sätt.
Men om man ska bli älskad av andra så handlar det om att älska sig själv. Om jag går runt och ser självsäker ut så kommer jag längre och flera folk gillar en. Det handlar om att älska sig själv för hur man ör skapt och man kan inte göra mera än att acepptera det. För att jag är jag och kan inte bli någon annan. Jag har väldigt svårt att älska mig, för jag tycker andra är för bra för mig. Och att alla andra har grejer som jag inte har.

 Jag kan inte gå runt och tro att jag kan vara som andra folk. Visst jag skulle kunna härma dem till prick och prän men jag skulle inte komma någonstans i livet. För att jag vill bara vara jag och ingen annan. För att jag vill bli aceppterad för hur min kropp ser ut. inte höra asså fan du är nog lite för stor, osv. För visst vissa killar kanske vill ha smala tjejer. Medan andra kanske vill tjejer med stora bröst eller snygg rumpa. Eller bara ser hela personligheten <3
Det är svårt för mig att sitta här och skriva saker som jag inte själv tror på. Men jag förmedlar det till alla andra, för att dem ska ta åt sig av mina ord och bry sig om alla. Hur dem än ser ut.

nu är det idol! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0