idrottgymnasium

Hmm jag sitter just nu och kollar runt på olika gymnasium. Jag har under en lång period fått höra att man ska göra det som man tycker verkar intressant. Och jag har bara fokuserat på vad jag kan få för yrkesutbildningar. Men hallå jag är 15 år, hur ska jag kunna veta vad jag ska jobba med när jag är 30? Så nu så funderar jag på ett idrottsgymnasium. Det finns gymnasieutbildninagr för dem som gillar att dansa, måla, spela teater fota. ja allt möjligt. Så finns det gymnasium för oss sportfånar också :D
Ja haha :p jag funderar på att Gå samhälle idrott och ledarskap tror jag att den hette. Och där spelar inet mina betyg i No, So eller engelska någon roll. Då kanske mitt idrottsbetyg och hemkunskapsbetyg spelar mera roll. :)
Ja haha :p

DEt tyckte jag var en väldigt smart ide av mig. Jag funderar väldigt starkt på det, får gå och boka tid hos Anders. han som hjälper oss med gymnasium. Syv killen, så får jag prata med honom. Och det kan även breda mitt ledarskap inom gymnastiken också :)

Nu ska jag nog sova tror jag. Imorgon ska man upp tidigt och åka upp till Falun!!! :D
yeey äntligen igen. Fast nu är det sista året :( Buhu, men då får vi se till att göra det till bästa året.

Ja puss och godnatt, kanske bloggar när vi är framme eller på bussen eller något.
Gillar att statistiken går uppåt fortsätt :D

Videon när vi strömmade igår på träningen.
Jag är nästlängst bak på första varvet.
På dem andra två varven är jag sist :D

haha vi är bäst waka.




jag har en fin bulle på huvudet :D

Kommentarer
Postat av: ellinor

förlåt men dom har försvunnit på datorn :S du får se på nån träning istället ;) <33

2010-10-05 @ 19:34:50
URL: http://elha.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha har typ samma problem ;O har absolut ingen anning om vad jag vill gå på för gymnasium ;O och det börjar liksom närma sig nu att välja och allt ;O <333

2010-10-07 @ 11:03:15
URL: http://ceelinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0