now is it time for training

Nu ör det snart dags att dra på träning :)
haha, denna dag så ahr jag fått mycket gjort i skolan. Skrev färdigt labben och var på föreläsning.
Jag  vet också att jag ahr underbara vänner som jag kan lita på, men också andra folk som man inye kan lita på.

vissa folk dem snackar så jävla mycket bullshit och man blir så jäkla trött på det.
Men nu ska jag inte klaga.
Snart skj nag dra iväg på tröning, dans träning. Jag ahr inte tränat det på ett tag så det blir nog kul.
Nu ska jag stoppa i mig lite att äta och sen får vi sse.

puss <33


yaummi!! bildbrist

Kommentarer
Postat av: Annalee

vet du huuur god den där glassen ser ut eller :D

2010-10-18 @ 18:09:27
URL: http://annanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0