One letter

Fatta att ett brev betyder så jävla mycket.
Ett berv som skrevs för 3 år sedan. Det räcker med att man vecklar ut det så vet man vad de ska visa
Den är så stark och full med känslor, så man ve tinte vad man kan förvänta sig när man läser det.
Den som skrev det itll mig, betyder så jävla mycket för mig!
´Kände att jag började tvivla på mig, så vecklade ut brevet och överflödades med känslor.
Sitter och delar med mig av denna information samtidgt som tårarna rullar ner på min kind.
Det betyder så mycket, så jag vet inte avd jag ska tro eller förvänta mig.
Inte nu inte förut eller någonsin.
Det var för mycket fö rmig, det var betydelsefullt, att få höra orden igen.
Men dem ställde till de ti mitt huvud, så nu snurrar det runt och allt blev kaos.
Men jag får ta natten på mig att reda ut allting.
Men en sak som jag har lärt mig på dem här tre åren. Är att genom att ge andra en större chans en dig själv. Är slöseri med tid!
Jag känner att det är vissa grejer som jag tycker  men aldrig gör själv.
Fan måste  börja leva för mig sj'lv inte för någon annan.
Jag är Mikaela Hammar. Fan ingen annan!
Jag gör precis som jag själv vill, kanske till en gräns.
Men endå, jag ska vara som jag känner för, inte som någon annan tror att jag är.
Inte försöka leva upp till alla andras förväntninagar.
Jag ska leva för att jag vill, ingen annan andledning.

Nu jävlar kör vi! Nu ska jag leva livet och rocka loss!1
Lets go wild! Becuse now is Mickis here!!!

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0