skyldig

Dags att stänga ner datan nu och sova :)
Ska lägga mig och läsa, min underbar bok, skylidig.
tror den heter så iallfall :) Den  är en deckare och man ryser när man läser den
För man är så inne i den :) Love love deckare.

Ja nu skriver man konstigt och allt känns bara blä.
Jag ska nog lägga mig i sängen och bara börja om allting!
Ska glömma allting jag gjort för idag. Glömma all kommentarer och beteende sett.
Glömma alla bekymmer för idag för imorogn kommer nya :)

haha kommer aldrig glömma den underbara repliken :D

Den är så bra och sätter sig i huvudet :)
haha :D

puss och natti :)
<3''


saknar julen :)
Så söt och oskylig man var, saknar snön och värmen och allt det mysiga :)

Men de tkommer snart :) <33

Kommentarer
Postat av: lynne

yess alla var värkligen jäätte fina satt o funderade jätte länge xD , jag har faktiskt lärt mig hur man lägger in dom xD så.. ska jag ta dom eller skickar du dom på ngt sätt elr hur ? :D



godnatt <3

2010-10-31 @ 00:14:54
URL: http://lynnesund.blogg.se/
Postat av: lynne

okk, ska göra det så fort jag får tid då ;) men nu ska jag iväg på fest ha en super kväll puss <3

2010-10-31 @ 17:32:42
URL: http://lynnesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0