snurra snurra

it is tu much, Det är för mycket för mig, allt snurrar och det är så konstigt.
Jag tänker, och känner hur tårarna rullar ner på min kind.
Jag står i mörkret i mitt rum, tittar ut genom fönstret och ser den mörka natten.
Tänk om jag skulle kuna öppna fönstret och bara springa iväg!
Då skulle jag kunna fly från verkligheten. Sätta mig på ett plan och flyga iväg.
Flyga iväg till ett varmt land, där jag kan gråta om jag vill. skrika om jag vill göra vad jag vill!!
Jag skulle behöva, vara ensam tänka och bara ta hand om mig.
Men jag mår samtidigt bättre när jag är med mian vänner.
Men det känns andå så skummt, jag behöver gråta skrika och vara med dem som älskar mig!!
Jag vill fly!!! jag vill gå och bara vara!!



bellis och jag !!


Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

sv; nee, jag ska inte sova ännu, skrev bara godnatt på bloggen för att det var mitt sista inlägg för dagen. <3 :D

Du ska bara veta hur mycket koll jag har på mina saker, det var inte jag som tappade den utan det var någon som tog den ifrån mig (stulen) ;)<333

Godnatt :D

2010-10-23 @ 23:32:35
URL: http://linkter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0