Spelar

sitter och nördar spel på facebook. Det ska snart sovas, för imorgon ska man upp halv tip och träna småtjejerna sedan egen träning, får se hur det går för har väldigt ont i rumpan och låret på höger sida. Men vi får hoppas och hålla tummarna för det bästa, Vi får också hoppas att träningen går lika bra som i onsdags, och att alla mina söta vänner kör gärnet :) åå vad jag älskar att träna, när man är i luften så är det bara du och volten som gäller. Bara du som kan styra och göra precis vad som händer. Det är då du har befället över din kropp och du bestämmer.
Det älskar jag, och att komma ner till ahllen. Så fort jag tar ett steg in i gympahallen så mår jag så bra.
Allting släpps loss speciellt för mig. om jag ahr haft en skit dag och varit ledsen, då släpps allt loss där. För där känner jag mig trygg, det är ett ställe som jag kommer till och njuter av. Det är en av alla få platser som allting är perfekt, det är därför som jag älskar att vara där. För då handlar det om gympan och mig. det finns inget jobbigt som kan hända dära. 'Ett ställe som man mår bra av!! det är nog därför som jag har hängt kvar, för visst jag ahyr aldrig varit bland dem bästa, men jag hänger kvar för att det är mitt ställe att koppla av på.

Ja nu ska jag snart sussa.
puss <33


när man var liten




haha juluppvisningen 2009 gammal bild men men :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

har glömt, vad är det nu igen du går på för något? :D

SV; men så du vet det! Jag finns här, och på mobilen! för vad som helst du vill snacka om! haha <333

2010-10-02 @ 00:47:21
URL: http://ceelinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0