bildbomb


jag i mitten av mina killar :p haha tove och emma stekare :D




håret innan jag klippte mig, saknar det :(


spex foto, sofi :)


kajsa och johanna :p


haha laila, amdna, sara,romina, jag,johanna,kajsa


haha amanda, yasse, sara


alina och jag :p


jag och mandiz


manda


alina johanna och ina två stekare tove och emma


när vi fotas :p haha timeline vi var bäst


paulina och sofia


josse :p


ida och ralle


super hunden


bella the pink lady


kajsa

amanda och sara


jag och sara

amanda


moi bjuder på den

fin utsikt i alby

alla inlägg för idag, nu lägger jag  mig i sängen kollar på dödligt vapen1.
Imorgon vblir det gålö med brudarna. Men det höres vi om.

puss och godnatt <33



några av många bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0