Booom mina hjärna är stekt

Fy fan asså, snacka om att man inte kan vara såhär trött som jag är.
Haha hela träningen ahr jag varit efterbliven och typ inegn kontroll på vad jag har gjort.
Fast det blev en jävligt bra träning endå, styrkan var najs.
jag ahr insett nu att jag är ganska stark :) Eller ganska, men iallafall.

Jag ahr jobbat fett br ai skolan idag, ´fått både, matte, engelska, kurs gjorda. Sedan föreläsninagr och skit.
ja och min hjärna är inte van att jobba så mycket så den är lite stekt nu. Men spela roll :D
haha :p
Ja men snart så blir det natti natti för min del.
Jag ska nog borsta tänderna och sedna sova.

så puss och godnatt på er :)
Vi synes och höres.
puss <333

elin oh  jag :p

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv; Jaa, det var as kul! :D

Klart ni ska ha spexfoto, säg till om det!! ;)

PUSS ♥

2010-09-02 @ 22:51:11
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv; Jaa visst är dom grymt fina?! :D

Mamma hittade dom och tyckte det passade mig och hon hade rätt ;) Mina är ovanför sängen på min hylla :) ♥

2010-09-02 @ 22:52:18
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0