Det är så härligt ibland.

Fy fan  vad jag älskar att hjälpa folk. Jag borde igentligen bli phsykolog eller något. Vill hjälpa folk men det är ett sådant krävande jobb. Men men, ja idag har jag tröstat och hjälp två av mina vänner.
Det är så jävla skönt att se att dem mår bättre av att jag hjälper dem. Det är precis så jag funkar, jag kan hjälpa precis alla andra, men inte mig själv. Asså jag tycker att mina vänner går före mig, jag behöver inte hjälp. Visst jag kanske också behöver träffa och prata med någon. Men det är en annan historia. Mig får man ta senare när allt är löst och fixat.
Just nu fokuserar jag på dem andra.

Skulle igentligen behöva folkusera på del mål, asså skolan och kanske senare mig själv. Skulle behöva dela upp hela min livstid. Men vafan det har inte jag tid med. Just nu så jobbar jag häcken av mig i skolan och känner mig ändå så jävla värdelös.  Jag ahr inte världens bästa självförtroende menb det är inget som jag skulle visa för andra folk.
Och min attityd, jag försökte ändra den, men fan allting sprack. Jag kan inte vara den söta lilla tjejen som jag vill vara!!

Jag är bara kaxig när jag är arg och allting bara förstörs, asså fan! Jag orkar inte mera, det är så himla mycket skit.
Ja allting i mitt liv, löses nog också någon dag kanske, men jag hatar att gråta. Och det gör jag när jag själv kommer på tal. Känner mig så svag och mesig när gråter och fatta vad egoistisk jag är när jag är på tal hela tiden.
Liksom jag kan inte sitta och ta hand om mig när det finns andra i världen. Det finns så många andra som har det minns lika  svårt så jag ska inte klaga :P

Aja livet löser sig, nu msnar jag och kollar på tv.

Imorogn orientering, fett med najs :D
Bloggar ett kort inlägg imorgon bitti. Så vi höres då :)

Puss och natti på er :D
<33

jag exploderar :p



Kommentarer
Postat av: Linnea lindell

SV; nää, jag känner henne inte men jag försöker lida med ;)

Skolfoto gick väll sådär :Å

Puss på dig <333

2010-09-10 @ 14:59:28
URL: http://linkter.blogg.se/
Postat av: jennpenn

du är duktig du :)

ja, jag börjar bli friskare (: och tack så mycket <33

2010-09-10 @ 18:04:56
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0