film sedan sleep

hellue
Nu sitter man här i soffan och kollar på Miss secret agent. haha jag älskar den filmen :D
jag ahr även jobbat lite svenska och engelska. Jag måste fan skärpa mig med pluggandet nu och köra gärnet.
imorgon så jävlar ska jag verkligen plugga hela dagen. och denna gång mennar jag det. Lovar att om mina små kära vänner inte jobbar så kommer jag gå där ifrån. inge illa mennat mot dem, men jag måste få upp mina betyg och det gör jag i lung och ro. ¨
Mickis pickis ska bli pluggis :)
haha japp lätt :D

Ja nu så ska jag fortsätta kolla på filmen göra lite situps  och armhävnin´gar och sedan så blir det sängen.
Vi kanske hörs imorgon bitti. Men troligen inte, sedan så åker jag direkt till träningen så det blir úppdatering när jag kommer hem. Och då ska jag vara stolt över mig själv och mitt pluggande :D

puss <33



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahaha du, jag håller helt och hållet med :P

Det var typ ostronsås med nudlar idag, fyfan XD <3

2010-09-07 @ 22:02:07
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Linnea Lindell

Hoppas jag inte har det :(

Taack <33

2010-09-08 @ 08:01:14
URL: http://linkter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0