goodi dag

hellue
Ja jag ahde en skön dag om man nu ska utrycka sig då. Jag och hannah drog in till stan gick på hötorget, drottninggatan och så. Åt även kebab me gusta!! :D
Ja jag köpte hårinpackning och en skit bra mossespray till håret. Sedan en utröjningsörhänge fast fejk om ni fattar. Kvällen hos mormor och morfar var väldigt trevlig också. Jag och mormor ska snart ut och shoppa och äta mat och det ska bli trevligt.
Ja nu ska man sova och imorgon så blir det träning med pluttisarna.

Sovgott.
<33
'
hairmossgrehen hårinpackningen och mitt sexiga örhäänge


mitt krockiga örhänge


mina parfymer som håller på att ta slut. Asså shit kan förlora  5 st snart :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0