harry potter marathon!!

hemma :)
Snacka om en rolig helg jag har haft med jossan,madde,bella och ellis. Asså det är så sjukt kul att umgås med folk som man vet, gillar en för den man är och inte för någon annan.
Dem har aldrig begärt något från mig och det är det enda jag säjer.
Jag mår så jävla bra när jag får umgås med folk som jag älska roch som jag vet älskar mig tillbaka,
Jag behövde inte ens tänka på mig själv hela den hjär helgen, bara på att ha kul.
Det är så underbart :) Vi måste verkligen göra om det någon gång tjejer. Så underbart att umgås med dem man älskar!!!
Det kommer lite bilder från denna helg :p
Så najs.
Nu ska jag kolla runt lite, och fixa lite till morgon dagen.

Puss på er <3


moi :D haha kolla minen.

jag upp och ner :)


bella i en salto, fett cool

ellis jossan bella


elliot och jossan


jag och ellis :p Fatta jag ahr känt henne i typ 8 år :D


haha ;)


hahah bjuder poå oss själva


hela sexiga gänget :)




igår i nyboda :)
'
jossan täcker hela bilden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; hihih lägg till mig; cizz-i, hihi då kan vi snacka där också! :D <3

dock är jag stöööörsta nybörjare så fattar typ nada menmen (: <333

2010-09-05 @ 20:49:02
Postat av: celina

den där kommentaren var ifrån mig haha

2010-09-05 @ 20:49:21
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: celina

SV; HAHAAHHAHA hur fan söker man då ? xxD <333

2010-09-05 @ 21:24:10
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: celina

hahaha okej xd <333

2010-09-05 @ 21:24:35
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

najsa bilder:)

2010-09-07 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0