house!!

*yey sitter nu bänkad frammför house!!
haha det har börja igen i love it :D haha jag är lite skumm älskar typ alla programm som har med sjukhus mordutredningar ja allt sådnat.
Ja har nu på eftermiddag avrit i handen gick runt kollade i affärer testade kläder. Fy fan vad skönt det är att shoppa själv. Gå runt kolla på vad just jag vill,tycka avd jag vill. Och bara köpa grejer till mig själv. För igentligen avrför ska jag behöva fråga alla andra avd dem tycker. Det är jag som ska bära den, det är jag som ska gilla den. ingen annan haha x)
Ja det känns som om jag börjar få lite koll igen. Mne jag känner endå att jag kan inte sluta leva upp till vad andra säjer och så kan jag inte sluta bry mig om vad folk ska tycka eller tänka. jag vill vara som andra folk, men nu jävlar är det slut på det. Det är inte helt okej att jag går runt och ska tänka eller göra som andra. För jag är jag, jag är unika för att jag är jag. Det finns bara en av mig. vilket jag tycker är bar för tänk vad mycket skit som skulle orsakas då.

Ja denna vecka så känns det som om jag ahr gjort nytta och tänkt väldigt mycket.

Nu återgår jag till house.

puss <33

varför bry mig om andra när jag kan tänka vad jag vill.

hhaa fy fan mitt gammla hår, saknar inte :D

Kommentarer
Postat av: celina

haha har typ ladrig sett ett avsnitt utav det xD

SV; haha åh mickis va fiin du är! :D haha jag tror också jag klarar det,men jag måste orka och det är väl där det brister.. :/ mitt tålamod och ork är inte den bästa tyvärr -.- <3

2010-09-21 @ 23:02:21
URL: http://ceelinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0