Imorgon ute

hellue. Godkväll allesammans.
Snart ska man hoppa i knopplådan, men försty så tänkte jag berätta lite om min dag.
ja idag så har man jobbat så flititgt så med spanskan. Ja och den ska redovisas imorgon så man slipper tänka på den, och kursen ja den ska göras under helgen. Sedan så ska man stanna kvar extra länge nästa onsdga, dagen innan provet. Jag ska stanna till typ 16.00. Fatta vad mycket jag kommer få gjort ;) haha stolt man kan vara :D

Ja imorgon så ska man få skjus till skolan. haha jag ska få åka moppe med mandiz,men det beror på om emelies hjälm passar på mig, jag ahr ingen egen så får låna hennes. Hoppas :)
Annars så får hon åka. <3 Vi har idrott¨på IP :S Fett kul, men fatta vad kallt, men det ordnar nog sig. haha xD
ja imorgon är det också tränign och då åker man direkt från skolan. Och imorgon så jävlar ska man plugga!!!
haha ja nu är jag igång.
Vet att jag ahr för höga krav på mig själv, men spelar roll igentligen om man har krav eller inte. jag mår bra när jag ahr mycket på gång och mycket omkring mig. Då är jag happy.

Ja nu ska jag lägga mig och läsa, älskar böcker, me love.

puss & godnatt




ett år sedan på IPhhaa beah :D

bilde rpå tove emma beah och tildah :D haha puss på er tjejor.

Kommentarer
Postat av: celina

usch idrottsdag ;OO; HAAHAH har alltid varit "sjuk" på dom dagarna. hehe

SV; omg mickis va fin du är ! ;O haha så snäll du är alltså.Tack så himla mycket ! Och glöm inte att du e underbar du med! <333

2010-09-23 @ 19:15:42
URL: http://ceelinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0