look alike

hääj och godkväll :D
haha idag så har det faktiskt varit en bra dag i skolan. Fick mycket gjort, gjorde kurs engelska och spanska.
Fast asså fna, måsyte läsa tpy hundra sidor tills imorgon i engelska boken. Men om man läser lite nu kanske 20 sidor eller ngt. Och imorgon så kanske, kanske man hinner, det beror på men endå.
Fast spanskan måste vio avklara imorgon eller på måndag. Ja det blir nog troligen på måndag och då ska det verkligen verkligen göras!!

Detta skolår är det upp till mig att se till att betygen blir bra inte någon annan, och dem ska bli så jävla bra!
Nu har Mikaela Hammar tagit sig i kragen och ska verkligen jobba och ge gärnet för Mvg och vg i ämnerna. Jag nöjer mig fan inte med ett G.
Ja det var nog om skolan.

Träningen idag gick bra. Hade styrka i början och då tröttade man ut sig som fan. Ja senare så hade man trampet, först me dbord och sedan fri. Och gus vad kul det var att kör bord :) Har inet gjort det på sjukt länge, till och med jossan körde.
Happy fejs åt henne :p Hennes arm är verkligenm på bättrningsväg. Sedan så gick den fria trampetten sjukt bra. På min sista skruv så satsade jag gärnet och så blev den skit hög och jättefin. Så är nöjd.

Imorgon så åker man dirket igen, fast denna gång med empa och Mandiz. Då tänkte jag ta med mig kamerna, så du kanske får lite sköna bilder.

Vi höres imorgon kväll.

puss <33


Forever <33

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

SV: Taack Mickis :)<33

Saknar dig också !!

2010-09-09 @ 09:05:28
URL: http://linkter.blogg.se/
Postat av: jennpenn

för tillfället kan jag inte träna faktist. men däremot äter jag inte så mycket så jag går ner i vikt iaf ;) hihi, och min mage börjar bli mindre! puss <3

2010-09-09 @ 09:41:29
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: bella

Taack :D

Mm :( men jag kommer ju träna med er två dagar i veckan så vi kommer ju ses ändå ;)<33

2010-09-09 @ 16:28:28
URL: http://isabellaerikssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0