naana kudde

Dags att nanna kudde och flyga iväg till drömmarnas land.
När man ligger i sängen och ska sova,eller sitter på bussen eller när man dagdrömmer överhuvud taget.
Då känns det som om man är sig själv. Man stänger in sig i en kupol, och bara tänker för sig själv.
Jag brukar ofta ta mig tid att tänka när jag sitter på bussen, hemma i bilen, ja på dem flesta ställerna. Men oftast om
det hänt något, om jagt mår piss eller sådant.

Nu ska jag lägga mig i sängen tänka på grejer, kanske fälls tårar, kanske skriker man.
Man vet aldrig när tankarna drar iväg med en, ibland så önskar jag att tankarna kunde överföras till andra, så att dem också kunde förstå.
För vissa fattar inte hur man kan lagra grejer  ovh sedan explodera.
Som ja haha :D Jag ah rlagrat grejer hela jävla sommaren, och kanske lagras mer och mer, men jag exploderar då och då, och blir bara så uscha buscha mot folk och speciellt mot mig själv.


Kommentarer
Postat av: jennpenn

hellu (:

vad händer today?

<3

2010-09-27 @ 07:31:14
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0