najsig träning men...

hellue
Dagens träning var fett najs. Först så körde vi uppställningar och då körde vi frivolt kullerbytta och sedan körde jag dubbel :D happy fejs :p  Ja sedan så körde vi dubbel i groppen och tumbling. på tumblinegn körde vi bakåt.
Förbaskade jävla bakåt :D haha men skit samma, det andra gick bra så det spelar inte så stor roll.

Men asså en grej jag inte fattar är hur en person som har känt mig nästan hela mitt liv. Hur den personen inte kan fatta att jag mår dåligt om jag berättar det. och hur den inte kan fatta att den inte ska klanka ner på mig och säja massa dåliga grejer om mig. När jag mår som sämst så vill jag ju inte höra ännu mera skit.
Fan vad lack jag blir.
ja sådan hära är jag när jag mår dåligt, eller när det är en dålig dag eller när jag har mens.
och det ha rjag faktiskt inte nu.

åå jag vill inte vara såhära dryg, men det är jag.
Asså fan jag orkar inte.

nej nu ska jag gå enr och umgås med min kära familj.

puss på er <33


jag och syrran förra våren :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; naaaw fina mickis då! :D<3333

2010-09-12 @ 00:15:26
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: jennpenn

min dag har varit bra (:

börjar få en sån jobbig hosta bara :( slutar aldrig åh hosta och hostmedicin hjälper ju inteee :( uhu, din då? <3

2010-09-12 @ 16:15:53
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0