nu sussa så sött

hellue ´
Denna dag har avrit kass men det hör inte hit :)
Jhaha ja¨har varit en iriterannde och retperson idag. har varit lättiriteerad och arg och massa sådant. '
Ja det är inte lätt att alltid le, om man nu ska säja så.
Jag får väll bara ta det som det kommer och låta livet gå vidare.

Jag vet iallafall vad jag ska vara på spexet :) haha miss ks :D
Kommer att bli så jävla grymmt haha, men jag är ju alltid grymm så det är ingen nyhet.
Men imorgon så ska man vara i alby med skolan och slå upp tält göra eldar och typ överlevnadsgrejer.
Jag tycker det ska bli sjukt kul. Det gäller bara att man har rätt kläder.

Efter det så ska jag och fiah dra till handen och klippa oss :) haha najs najs
Bild får ni imorogn för att min data vill inte lyssna på mig nu.

så puss och godnatt på er.
Sussa så söt.


haha vi tre <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0