sängen kallar.

Först så ska jag berätta lite om min dag, innan man lägger sig i sängen och dör :p
hahah snacka om att jag är trött, jag ahr typ inte gjort ett skit. Eller jag tränade försäj men endå, samma grej :D
Höll på att försov amig imorse så man missade bussen.
Jag vaknade halv åtta och min buss går fem i, asså fan vad jag skyndade mig, men jag hann precis. Man är så jävla proo, hahah :p Vi hade föräldrarmöte nu på kvällen på gympan, så ointressant plus att jag var så trött så jag höll på att somna. Men det gjorde man ej, jag pratade bara lite istället och fick skäll av lärarna för att jag inte var tyst.
Asså alltid Mikaela var tyst, Mikaela vad gör du. Alltid mig man skäller på, är så jävla trött på att hör amitt namn överallt. Ska bli den duktiga tjejen som inte säjer något eller gör något. Det skulle vara bra. Men men vi får se.
Idag gjorde jag inte mycket alls i skolan, fan asså måste skärpa mig. Så imorgon ska jag plugga gärnet och sedan plugga massa hemma. Jag ska bli en pluggis.

Nu ska jag kolla klart på csi ny och sedan sova.
Updatering får ni imorgon, efter skolan.

Så puss och natti.


Ett år sedan, minnen :p


haha driv bild!!!

Kommentarer
Postat av: jennpenn

hihi tack så mycket gullo :)

jo, skolan är inge vidare :( men ah, bara 1 år kvar nu sen jävlar!! :D



<3

2010-09-06 @ 22:14:22
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv; Jag vet :D

Jag älskar dom redan, har bara haft dom i en dag XD haha :)



SKIT BILLIGA! :D Vi var inne på skopunkten så det var ta 3 betala för 2, men hittade bara 2 så vi fick halva priset på dom andra ;D <3

2010-09-07 @ 15:38:56
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0